Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

ΜΠΕΛΕΤΣΚΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΒΙΤΣ ΑΝΤΡΕΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ (1961-1991)


ΠΟΙΗΜΑΤΑ (1961-1991):
ΜΠΕΛΕΤΣΚΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΒΙΤΣ ΑΝΤΡΕΙ

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ

Αύριο, αύριο μου λες κι όχι απόψε.
Αύριο, αύριο, και πότε θα έλθει το αύριο;
Περιμένω με αγωνία
σα μου λες "όχι", αυτό σημαίνει "ναι"
και σα μου λες "ναι", αυτό σημαίνει "όχι"
Ξέρω την πονηριά σου αυτή
η μακρινή Πριγκηπέσσα μου!
Από καιρό συνήθισα σ' αυτή,
αλλ' η νύχτα είναι μακριά.
Η νύχτα χωρίς ύπνο, χωρίς φεγγάρι
η νύχτα της ανησυχίας και της αϋπνίας
η νύχτα χωρίς όνειρα και οράματα.
Αγρυπνώ και ακούω πολύ κουρασμένος
ξαπλωμένος στο στενό κρεββάτι μου
ακούω πως περνούν τα τραίνα
[Από την έκδοση]

Περιεχόμενα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Πρόλογος του εκδότη
Είμαι Έλληνας
Η νοσταλγία
Η Κριμαία μου
Τεμαρούντα
Το Κοκτεμπέλ
Μια νύχτα της πανσέληνου
Η Μαριούπολη
Οι πρώτοι στην αοριστία
Η Ρουμαίικη Στύλα
Μέγα χώρα Σαρτανά
Shenku Kurits
Νησιά των ονείρων
Τα αγαπημένα βουνά
Η προσευχόμενη
Ο δίσκος της Φαιστού
Τα πεύκα της ακρογιαλιάς
Με το δελφίνι στους Δελφούς
Γράφω σημαίνει υπάρχω
Η Αντίγαια
Το άγαλμα της Μήλου
Η Πρωτοχρονιά του 1992
Οι ορφανοί
Ποιος φταίει;
Οι κομμένες βαλανιδιές
Οι χαγιαδί μπάμπες
Το κάρμα μου
Μια στιγμή
Το πιο θλιβερό
Πού είναι τώρα;
Τα θαύματα
Ούτως είπεν ο Σοφός
Η σκιά του Χάρου
Τα ωραία εφήμερα
Η άμιλλα των παγκόσμιων δυνάμεων
Η μοναξιά στην εξοχή
Η δοκιμασία της αναμονής
Το άσπρο και το μαύρο
Η μελαγχολία
Ο χορός των αχτίδων
Το ενοχλητικό φανάρι
Το τριζόνι
Η μηλολόνθη
Το ασημένιο κυπαρίσσι
Ο Γαλαξίας
Η κερκοφόρος Άρκτος
Θα σου πω το όνομά μου
Τα κομμένα λουλούδια
Το σκιάχτρο
Πίνουν τσάι και κουβεντιάζουν
Τα χρώματα του κόσμου
Μισώ το ξυπνητήρι
Οι γλάροι πάνω απ' τη θάλασσα
Η πεταλούδα
Τα κοχύλια
Οι σταροκόρακες
Η πολύτιμη συμβολή των Ελλήνων στον πολιτισμό των ανατολικών Σλάβων

Επιμέλεια έκδοσης: Σωτήρης Δημόπουλος, Δημήτρης Δημόπουλος

Λεπτομέρειες
ISBN139786185333386
ΕκδότηςΚΟΥΚΚΙΔΑ
Χρονολογία ΈκδοσηςΙούνιος 2019
Αριθμός σελίδων104
Διαστάσεις21x14
ΕπιμέλειαΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ
Κωδικός Πολιτείας2422-0134
Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου